Vásárlási feltételek

 

A megrendelés adatait, a kosár tartalmát még a megrendelés véglegesítse előtt módosíthatja a vásárló. A rendelés elküldése előtt módosítható a kosár tartalma, a szállítási és fizetési módok, vásárló adatai is, ehhez a megfelelő elnevezésű sorra kell kattintani a megrendelőlapon.

A kosár tartalmánál a mennyiség módosításához a mennyiség mezőben kell átírni a megrendelni kívánt mennyiséget, illetve a sor végén található piros ikonnal törölheti a terméket a listából.

A megrendelés rögzítését követően is lehetősége van vásárlóinknak a rendelés adatainak módosítására, ebben az esetben kérjük hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy kérését küldje el a info@matchfish.hu email címre.

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A szerződés alanyai

Vásárló: A webáruház vásárlójává azon személyek, vállalkozások, szervezetek képviselői válhatnak, akik a webáruház felületének alkalmazásával megrendelést aktiválnak és ezen aktiválási folyamat részeként elfogadják a Szolgáltató által előírt Általános Szerződési Feltételekben (továbbiakban: ÁSZF), Adatkezelési Szabályzatban és a Fizetési Feltételekben foglaltakat.
Szolgáltató: Szolgáltató jogi személyiséggel felruházott gazdasági társaság, amely társaság a weboldal üzemeltetését biztosítja és a Vásárlókkal vásárlásaik alkalmával eladóként jogviszonyba kerül.

A szolgáltató adatai:
Szolgáltató neve: Szilvási Szilárd Egyéni Vállalkozó
Székhelye: 5540 Szarvas, Bethlen G. u. 8.
Elektronikus levelezési cím: info@matchfish.hu
Adószám: 61885370-2-24
Telefonszám: +36-30-657-4830

Nyilvántartási szám:3710075

Rendelési információk:
Az oldalon való vásárlás nem regisztrációhoz kötött. A rendelések feldolgozása a beérkezés sorrendjében történik. A rendelés feldolgozásáról és teljesítéséről e-mailben tájékoztatjuk vevőinket

Rendelés menetének ismertetése:
A megrendeléskor a kiválasztott termékek kosárba helyezése után még lehetőség van a kosár tartalmának módosítására. A termékek darabszámának módosítása mellett a termék törölhető is a rendelésből. A rendelés véglegesítése során a megrendelési űrlapon a számlázási, szállítási információk megadása, a szállítási mód kiválasztása után a rendelést fogadjuk és elkezdjük feldolgozását. Erről visszaigazoló e-mailt küldünk a megrendelőnek. A rendelés leadása a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet alapján szerződésnek minősül. A rendelés teljesítéséréhez kapcsolódó számla eredeti első példányát a csomagban mellékeljük. A számlák kezelése a számviteli törvényben meghatározottan történik

Választható szállítási módok:
-Személyes átvétel boltunkban
-Banki előreutalás után futárszolgálattal (GLS), melynek díja

Méret Leghosszabb+legrövidebb oldal Szállítási díj
XS maximum 35 cm 1.194 Ft
S maximum 50 cm 1.772 Ft
M maximum 65 cm 1.994 Ft
L maximum 80 cm 2.667 Ft
XL maximum körméretig 2. 985 Ft

(25.000,- Ft feletti rendelés esetén ingyenes!)
-Utánvétes csomagként futárszolgálattal (GLS), melynek díja

Méret Leghosszabb+legrövidebb oldal Szállítási díj
XS maximum 35 cm 1.194 Ft
S maximum 50 cm 1.772 Ft
M maximum 65 cm 1.994 Ft
L maximum 80 cm 2.667 Ft
XL maximum körméretig 2. 985 Ft

+ 985Ft
Szállítási határidő, a megrendelt termék(ek) készletétől függően 1-4 munkanap.

Személyes átvétel boltunkban:

Előzetes egyeztetés után (E-mail cím: info@matchfish.huTelefonszám: +36-30-657-4830) az termék megvásárolható boltunkban: Matchfishing Horgászbolt 5540 Szarvas, Kossuth u. 31-33.)

Banki előreutalás után futárszolgálattal:
Előreutalás után a megrendelt terméket GLS futárszolgálattal juttatjuk el a megrendelő címére. A futárszolgálatnak a megfelelő adatkezelési biztonság mellett a csomag átadásához átadjuk a megrendelő telefonszámát. Ha a csomagot mégsem sikerül kézbesíteni a futárszolgálat értesítést hagy, és újra megkíséreli a kiszállítást. Díja: 1490,-Ft (25.000,- Ft feletti rendelés esetén ingyenes!

Utánvétes csomagként futárszolgálattal:
Az utánvétes csomag kiszállítása a fentiekkel megegyezően:

Méret Leghosszabb+legrövidebb oldal Szállítási díj
XS maximum 35 cm 1.194 Ft
S maximum 50 cm 1.772 Ft
M maximum 65 cm 1.994 Ft
L maximum 80 cm 2.667 Ft
XL maximum körméretig 2. 985 Ft

(25.000,- Ft feletti rendelés esetén ingyenes!)+ 985Ft
Vásárlás külföldről:
Külföldi címre történő kiszállítás esetén vegye fel a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén: E-mail cím: info@matchfish.huTelefonszám: +36-30-657-4830

Garanciális feltételek:
A Szilvási Szilárd e.v. által forgalmazott termékekre a Ptk-ban meghatározott mértékű szavatosságot, illetve garanciát (jótállás) vállalunk. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért teljes körűen a vevőt terheli mindennemű felelősség!

A szavatossági igény érvényesítése:

A vevő minőségi kifogás esetén a termék javítását, cseréjét, árleszállítását kérheti illetve elállhat a szerződéstől. A szavatossági jogok érvényesítésénél 6 hónapot meghaladó hibabejelentésnél a vevőnek kell bizonyítania, hogy vétlen a meghibásodásban, vagy a hiba már a termék megvásárlásakor is fennállt. A szavatossági igényt akciós termékek esetén is érvényesíteni lehet, amennyiben a kereskedő nem jelöli meg az akció okát, vagy a kifogás más hibára vonatkozik. A szavatossági igény érvényesítésére 2 év áll a vevő rendelkezésére. Nem számít bele a határidőbe a kijavítási időnek az a része, amikor a jogosult a dolgot nem tudja rendeltetésszerűen használni. A határidő a javított, vagy kicserélt részre újra kezdődik.
A minőségi kifogás rendezésének módja a következő. A minőségi kifogás megtételekor jegyzőkönyvet kell felvenni, amiben a vevőnek részleteznie kell a hibát, az érvényesíteni kívánt igényt és a kifogás rendezésének módját. Amennyiben az eladó eltér a kifogás rendezésének módjától, azt e-mailben jelzi a fogyasztó felé. Az eladónak jogában áll más rendezési módot választania, ha a vevő által kívánt rendezési mód aránytalanul nagy többletköltséggel járna a forgalmazó részére. Ha a webshopban sem javítási, sem csereigény nem érvényesíthető, a vevő árleszállítást, vagy cserét igényelhet. Jelentéktelen hiba miatt a szerződéstől való elállásra nincs lehetőség.
„(a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.” PTK 306.

A garanciális igény érvényesítése:

Az Szilvási Szilárd e.v. a jogszabályban előírt jótállási határidőt alkalmazza. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igényt akciós termékek esetén is érvényesíteni lehet, amennyiben a kereskedő nem jelöli meg az akció okát, vagy a kifogás más hibára vonatkozik.
A jótállási határidő az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet szerint a fogyasztási cikknek a fogyasztó részére történő átadásnak a napjával kezdődik. Jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. ( 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet. A jótállás időtartama alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. Egy év letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt. Jótállási igény esetén a vevő kérheti a termék javítást, cseréjét, árleszállítást, vagy elállhat a szerződéstől. Ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az más jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséggel járna a forgalmazó részére, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, illetve a vevőnek okozott kényelmetlenséget, a forgalmazó választhat más teljesítési módot. Ha a vevő sem javítási, sem csereigényét nem tudja érvényesíteni, árleszállítást kérhet, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt a szerződéstől való elállásra nincs lehetőség.
Garanciális időn belül meghibásodott terméket lehetőleg saját csomagolásában, a vásárlást igazoló számlával, vagy blokkal, a garanciajeggyel veszünk át javításra.
A terméket jegyzőkönyvvel együtt vesszük át, az átvételt iktatjuk. Ha a termék javítható, akkor a legrövidebb időn belül javítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható és lehetőség van cserére, akkor a terméket cseréljük. Ha nem tudjuk cserélni a terméket lehetőséget adunk hasonló termékre való cserére, vagy visszatérítjük a termék árát. Botalkatrész javításnál, ha valamelyik tag pótlásáról van szó, a Szakszerviznek a javításhoz az egész botot vissza kell juttatni, így kerülhető el az esetleges illesztési probléma. Amennyiben látható, hogy az orsóházat megbontották, az a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. A garanciális elbírálást minden esetben Szakszervíz végzi.
A hibásan leadott rendelésből eredő költségeket a megrendelő viseli, hibás teljesítés esetén az eladó vállalja a felelősséget. A rendelés minden következmény nélkül lemondható a kiszállítás megkezdése előtt a +36-30-657-4830-as telefonszámon.

Az „elállás jogának” ismertetése:

A webshopon leadott rendelésre a 45/2014 Korm. rendelet, a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény rendelkezései az irányadóak. A vásárlónak ez alapján 14 munkanap áll rendelkezésére, hogy elérhetőségeink valamelyikén jelezze, hogy élni kíván az elállás jogával. (E-mail cím: info@matchfish.hu Telefonszám: +36-30-657-4830

Az elállási joggal élő vásárlónak kötelessége saját költségén visszajuttatni a terméket áruházunkba! CÍM:Matchfishing Horgászbolt 5540 Szarvas, Kossuth u. 31-33. A vásárlót nem terheli semmilyen más költség, a termék visszaszállításának díján kívül. Sérült, nem rendeltetésszerű használatból eredő hiba esetén azonban kötelezhető az eredő kár megtérítésére! A vételár visszatérítését 30 napon belül visszatérítjük a vásárlóval egyeztetett módon (pl.: banki átutalással, vagy postai úton, illetve személyesen az üzletben).

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A weboldal üzemeltetője:
Szilvási Szilárd e.v.